میری یه وبلاگ میزنی و هرچی میخوای میگی و یه عده که حوصله دارن میان میخونن و یه کامنت مثبت حواله میکنن....
گاهی که میخوای بری پرده دری کنی و خط قرمز رد کنی و یه ایگوی دیگه رو بشکونی یادت میفته خانواده رد میشن و دست نگه میداری...
خلاصه کلاس داره....
اما وقتی میری توی فیس بوک....
با واقعیت های زندگی روبرو میشی کسی نگران رد شدن خانواده نیست و هرکی هرچی دلش میخواد میگه و همه ذات خرابشون رو میریزن بیرون و جرات نداری حرفی بزنی.... حتی دروغ گفتن ها هم کثیف تر نشون داده میشن...
میای و میگی اه اه و پیف پیف فیس بوک چه بوی گندی میده و کلاس نداره.....
خلاصه اینکه ....
مردم کم مونده بصورت مجازی همدیگه رو جر بدن....

۴ نظر:

  1. جدی؟ من بر عکس فکر می‌کردم. اتفاقا اونجا آدم دوست و آشنا داره، کسایی که هر روز ممکنه باهاشون چشم تو چشم بشه. اما اینجا نه، اینجا آدم راحت تر میتونه حارفاش رو بزنه و نگران نباشه. البته شاید من اشتباه می‌کنم، و صد البته که راجع به پیج‌های دری وری و کامنت‌هاشون هیچ حرفی‌ ندارم!!!

    پاسخحذف
  2. منهم مثل تو فکر میکردم اولش....
    ولی الان از یه زاویه ی دیگه دارم بهش نگاه میکنم....
    از این زاویه خیلی وحشتناکه....
    البته اون پیج های دری وری و کامنتهاشون هم جزو ماجرا هستن...
    ولی ماجرا از اونجا تلخ میشه که آدمها انگاری رودرو روشون نمیشده یه چیزایی رو بگن ولی حالا میتونن هرچی دلشون خواست بگن....
    کلن البته فیس بوک بی کلاس و مزخرفه. :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس احتمال داره من هم کم کم نظرم عوض بشه، فیسبوک اولش جای بیکلاسی نبود، هنوز هم اگه حلقهٔ دوستان رو کوچک نگه دارید میتونه کاربرد‌های خاص خودش رو داشته باشه، کاری که من مجبور دادم انجام بدم.

      حذف
    2. امیدوارم نظرت هیچوقت عوض نشه و بتونی همون دوستان رو داشته باشی...
      من روابطم فراتر از این حرفهاست...
      یه آی دی رو دیلیت کردم و دوباره یکی ساختم که فقط با یکی دو نفر در ارتباط داشتم....
      خیلی سریع کشفم کردن و نابودم کردن!!! :))))))))))
      سیر صعودی داره لیست دوستام....
      کاری هم از دستم برنمیاد....

      حذف