پارسال از این دکتره برای بچه ها وقت گرفته بودم. وقتهاش در حد شش ماهه. نزدیک که شد پشیمون شدیم. زنگ زدم کنسل کردم. 
امسال دوباره شک کردیم. زنگ زدم وقت گرفتم. نزدیک که شد مسافرت پیش اومد. مسافرته با همه چی تداخل داشت. آخرش زنگ زدم و وقت رو انداختم عقب. این هفته چهارشنبه وقتمون بود. یادم بود. ولی بدون اینکه حواسم باشه برای پنجشنبه دکتر دیگه ای وقت گرفتم. دو روز پشت سر هم برای بچه ها زیاده. ما کلا خانواده یواشی هستیم. پشت سرهم دکتر نمیریم. اگه مجبور شیم غر میزنیم. حالا میخوام زنگ بزنم بازم وقت رو کنسل کنم. راستش به این نتیجه رسیدم یا قرار نیست ما این دکتره رو بریم یا فعلا وقتش نیست یا من دوست ندارم!! خخخ

۳ نظر:

  1. خوب دکتره دیگه، دو روز دکتر رفتن چیه مگه؟ کوه نوردی نیست که! یکی‌ نیست بیاد به من بگه حالا به تو چه آخه! حتما آنی‌ خودش دوست نداره!

    پاسخحذف
  2. آخه در جریان نیستی که ... بچه ها تا ساعت سه و نیم که مدرسه ن... بعد بالاخره درس و مشق هم دارن... یکی از بزرگترین وظایفشون بازی کردنه.... حالا دو روز پشت سر هم بیرون بردنشون و از بازی محروم کردنشون ظلم بزرگیه!!!!

    پاسخحذف
  3. بیرون رفتن هم تفریحه دیگه با یکسری اضافات تفریحیش کنین جای بازی!

    پاسخحذف