بعضی آدمها هستن خیلی یه جور زیاد طوری هستن.خیلی زیاد تندن... خیلی زیاد خشنن... خیلی زیاد گرمن... خیلی زیاد سردن... خیلی زیاد توی چشم ملتن.... خیلی زیاد حساسن... خیلی زیاد ریز بینن....
من آدمهای خیلی زیاد طور رو دوست ندارم.
ممکنه خیلی آدمهای خوبی باشن. خیلی هم تفکرات نزدیک به همی هم داشته باشیم.
ولی نمیتونم نرنجم ازشون.... میرنجم.... دردم میاد از حضورشون.... دور میشم ازشون....
دلم میخواد آرامشم حفظ بشه و اونا با زیاد بودنشون این آرامش رو بهم میزنن...
این آدمها رو حتی گوش نمیدم به صداشون....
در این حد حتی...

۷ نظر:

  1. این رو میدونستم. یعنی قبلا گفته بودید. اون پستی که راجع به آدم های لجباز بود، اونایی که وقتی یه کاری رو شروع میکنن تا تموم نشه ولش نمیکنن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هاهاها... نکته رو نگرفتی؟
      من خودم همه خیلی زیاد طور هستم... همین که انقده زیاد حساسم روی این آدمها .... منهم باید خودم رو تغییر بدم....
      آلن عزیز من.... وقتی من رو مخاطب قرار میدی جمع نبند.... حداقل توی دنیای مجازی این کار رو نکن.... از کجا میدونی من یه پسر ۲۱ ساله نیستم؟

      حذف
  2. خوب من خیلی‌ "زیاد طور" بودن شما رو در این دسته بندی قرار نمی‌دم، اما خوب اگه خیلی‌ دوست دارین جزو ماها باشین با ارفاق این خصوصیت رو جزو زیاد طور‌ها قرار میدم، چه فرقی‌ میکنه که یک پسر ۲۱ ساله باشی یا یک مرد ۵۶ ساله مثلا؟ انسان که هستین، انسانین دیگه، دست خودم نیست، مدل صحبت کردنم اینطوریه! اما سعی‌‌ام رو می‌کنم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه داداش ارفاق نکن.. اصلا دوست ندارم جزو این دسته باشم.
      :))))

      حذف
  3. چشم! دیگه تو رودربایستی موندم.

    پاسخحذف
  4. همچنان متفاوت می بینی. آنی یادم است یک پست صوتی داشتی که توی ماشین با موبایل ضبطش کرده بودی، حین رانندگی. یادم است که خوب بود آنی. همچنان ندارد. تو متفاوت می بینی. سلام آنی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام به روی ماهت....
      به قدری از بودنت خوشحالم که در سکوت نشستم و بودنت رو تماشا میکنم.... :)

      حذف