من میتونم ...
من انجامش میدم...
خیلی احمقانه ست بعد از ۱۸ سال درس خوندن الان برای انجام یه تکلیف ساده اینجوری اضطراب میگیرم....
دو تا قرص ضد اضطراب انداختم بالا....
بعد از مدتها....
دستگاهم خراب شده... درستش میکنم... اولش سخته.... روبراه میشه همه چیز....
علائمی که داره اذیتم میکنه شبیه علائم بالا بودن قند خونه....
بس که این چند وقت خوراکی شیرین خوردم.... ناپرهیزی ...
اینم درستش میکنم...
فقط بدیش اینه که یه قابلمه لبوی پخته شده با نبات روی اجاق گازه و توی این خونه غیر من کسی لبو خور نیست و منهم عشق لبو هستم..... مجبورم بذارم برای بعد و سرد بخورم....
من درستش میکنم....
من همه چی رو درست میکنم... من میتونم...
فقط مدت طولانیه که پیش مشاورم نرفتم....
خیلی وقته....
باید زودتر برم... قبل از اینکه خراب بشم....
نیاز به آچارکشی دارم....
من درستش میکنم...
من میتونم...
باور کن...

۲ نظر:

  1. آنی‌ مراقب خودت باش لطفا!

    امیدوارم ننشسته باشی‌ و همه اون قابلامه لبو‌ رو نخورده باشی‌!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه بابا.. اصلا یادم رفت وجود داره انقده موند تا گندید! :((((
      حتی یادم رفت بذارمش یخچال برای بعد!

      حذف