پانیک

اول از همه بگم که هرکس ممکنه به پانیک دچار بشه ولی وقتی این پانیک ها مدام تکرار بشن اسمش میشه اختلال پانیک!
اینا رو تازه یاد گرفتم....
رفتم سوار آسانسور شدم. طبقه ی سوم بودم ... دکمه ی p رو فشار دادم.... هنوز به طبقه ی دوم نرسیده بودم که برق رفت. البته فقط برق عمومی بود. (اینو بعدا فهمیدم)
در کسری از ثانیه به فنا رفتم....
پانیک حمله کرد!!!!
خوبی اینکه آدم از اینجور امراض آگاه باشه همینه. بلافاصله سعی کردم باهاش مقابله کنم.... زیاد وقت نداشتم. ذهنم رو منحرف کردم... شروع کردم به در آسانسور کوبیدن. سعی میکردم فکر کنم من باید به در بکوبم تا بیان. محکم میکوبیدم. مثل آدمی که داره خفه میشه. اگه به در نمیکوبیدم پانیک حمله میکرد. سریع اومدن و نجاتم دادن....
اما هنوز تنم میلرزه از تصور اینکه اگه تا ۱۰ دقیقه بعدش کسی نمیومد.....
تاریکی مطلق... توی یک قوطی... در اعماق زمین دفن شده برای همیشه.....
خدایا سپاس.

۴ نظر:

  1. برق اضطراری چرا نداشت برای آسانسور؟ خدا رو شکر که خوبی‌.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی..
      برق اضطراری سرشون رو بخوره یه چراغ اضطراری باید داشته باشه آسانسور که حداقل یه نوری بده آدم اونجا قبض روح نشه.

      حذف