من مادر هستم.

بازهم مشغول فیلم دیدنم.
پشت سر هم.
فیلم و سریال

بعضی هاش رو قبلا دیدم. مثل ‬‬"باغ فردوس، ۵ بعدازظهر" یا سریال "دوران سرکشی" یا "سعادت آباد" و "مارمولک"
بعضی هاش رو هم ندیده بودم:

"زندگی خصوصی"، "تیغ زن"، "شاخ به شاخ"، "من مادر هستم"، "دوران عاشقی"، "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت"، "به من نگاه کن"، "به خاطر پونه"، "دختری به نام تندر"

و هنوز مشغول دیدنم.

من بعضی فیلم ها رو نباید ببینم. گاهی از زیر دستم در میره. مثل فیلم من مادر هستم. نه اینکه فیلم بد یا خوب باشه. برای من خوب نیست. برای اعصاب من خوب نیست. گرچه یاد گرفتم این جور وقتها درگیرش نشم. ولی نباید ببینم.
اما بعضی فیلم ها هست که هرچقدر هم برای من خوب نباشه باز هم ارزش دیدن داره مثل فیلم به من نگاه کن. 
و من چقدر این لادن مستوفی رو دوست میدارم. هم به دلایل شخصی هم اینکه هنرپیشه ی خوبیه و خیلی هم دوست داشتنی و دل نشینه. صدا و تصویر خوبی داره.

فیلم دختری به نام تندر رو قبلا ندیده بودم چون فکر میکردم مزخرفه. نه اینکه پایان چرندی نداشت.. داشت. ولی فیلمش رو دوست داشتم. بیشتر هم بخاطر بازی لادن مستوفی و پارسا پیروزفر و امیرحسین صدیق و خسرو شکیبایی.

فیلم مارمولک رو هم که سالی دو سه بار احتیاط واجبه و حتما میبینم و به خدا نزدیکتر میشم. حکم مرجع تقلید من رو داره.
باران کوثری لعنتی... ای باران کوثری فوق العاده. 
تو عالی هستی. عالی.
اما لطفا فیلمی که قراره آدم رو دیوونه کنه بازی نکن. لطفا. 

هنوز هم مشغول فیلم دیدنم. 

۱ نظر:

  1. منم روی مارمولک همین حسو دارم ، " گاهی به آسمان نگاه کن " هم حالمو خوب میکنه یعنی آدمم میکنه ، به نظرم میاد لازمه هر وقت داره یادم میره چطوری آدم باشم ، یه دور بشینم نگاه کنم .

    پاسخحذف